Castle-Fight v1.21a (10.09.2011)
Gameplay Fixes:
-Log file ‘\Warcraft III\CastleFightESData\LastReplay.log’ can be found in ‘\Warcraft III\Replay\LastReplay.log’ now
Balance Fixes
Nature Force:
-Corrected time production for spiders (23, 33, 46 seconds)
-Increased price for Ancient Guardian (250g, 400l -> 250g, 500l)
-Corrected time duration of ability ‘Cyclone’ [Ancient of Gale] (3 sec. -> 5 sec.)
-Increased price for Ancient of Hibernation (220g -> 260g)
-Decreased chance [...]
Записи в разделе Список изменений Castle-Fight »
Специализированный подраздел категории «Новости Castle-Fight». В рамках рубрики публикуются списки изменений новых версий Castle-Fight.
Castle-Fight v1.20a (29.07.2011)
Bug Fixes and Gameplay Improvements:
-Added seriosly changes in all gamemodes. Perhaps now fixed bug with non-created builders.
-Fixed a bug due to which class of units ‘Assassin’ was able to hunt the invisible units of class ‘Assassin’.
-Removed preloader of units, except for builders.
-Fixed problem with autocast of some special buildings.
-Now you can see enemy [...]
Castle-Fight v1.14b (10.8.2009)
Устранение багов из castle-fight 1.14
Исправления:
Режим технологий должен работать правильно и не должен быть включенным по умолчанию
Исправлена ошибка, связанная с возможностью контролировать Assassins. Ошибка была вызвана новой функцией включенной в патч Warcraft 1.24
Здания поддержки опять работают корректно
Решена проблема возможных лагов в начале игры
Друиды использую скилл корни правильно
Energy Tower снова используют скилл цепная молния
Dragon Hawk [...]